BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

måndag 11 maj 2009

Måndag Kl 19:12

Då var det måndag igen.
Helgen har varit trevlig =)
I fredags efter jobbet åkte jag till svenska huset hehe :)
Var där å festade lite :) Det var kul :)

På Lördagen på förmiddagen och dagen var jag också hos dem, men åkte hem vi 16 men var meningen att jag skulle tillbaka å festa med dom men vart så trött så jag var hemma å sov :)

På Söndagen var jag hemma sen åkte jag till dom andra igen :) Vi spelade spel å käkade lite sen kom Marlene och Svend så vi åkte å Bowlade. Det var riktigt kul
Och vi tjejer vann mot killarna hehe det var nog det bästa :)

I dag har jag bara jobbat men var en skön dag då det inte har varit stressigt =) Har till och med hunnit att tvätta lastbilen utvändigt och invändigt =)
Så nu är det ren å fräscht igen :)

Sen åkte jag å handlade, köpte några Måltids ersättare, då jag är så hungrig fast jag har ätit på jobbet , Så jag hoppas jag blir mätt :)

Lite bilder från helgen :)

















Denna filmen är så härlig :)

Nippe tänker dricka ur micen ;)







0 kommentarer:

Skicka en kommentar