BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

onsdag 6 maj 2009

Onsdag Kl 18:34

Hejsan.

Oj vilken början på veckan det har varit. Jag kom hit vid 00:30 på söndags natt,
vart riktigt sent :(
Jag väntade på Nippe för jag skulle ha med ett flak öl över gränsen, man får ju bara ha med 3 liter över gränsen.
Sen på måndag skulle jagrja kl 6 så det vart inte många timmars sömn :)
Måndagen Jobbade jag från 6-20.20 13.35 timmar. Fört var jag med Kai sen var jag med Marlene.

Tisdagen jobbade jag från 7:15-22:30 15.15 timmar. Var med Marlen på Gjövik, Lillehamar, Brummendal med mera.

I dag vart det 8-17:37 9.40.
I dag har jag varit med per gunnar. Körde ena lastbilen till verkstad då bromsarna hade börjat att rycka i går, Men som tur var fungerade dom till verkstaden hehe.
Sen var jag och Per gunnar till lillehamar (hunndalen) för att lämmna en lastbil där. Då körde Per gunnar isbilen å jag vito bilen, då vart han in vinkad av politin som stod efter vägen hehe, var ju bara tvungen att ta ett kort hehe.
Sen var jag med han på frys lagret å tvättade några frysar.

så sammanlagt på 3 dagar har jag redan jobbat 37.90 timmar nästan 38 timmar. och en hel arbets
vecka i Norge är 37,5. Fast veckan är inte slut för det hehe, Men blir ju bra med timmar som blir till bra lön sedan, inget mig emot :)

I dag var det skönt att vara hemma "tidigt" i alla fall så man hinner laga mat å duscha å sånt innan man kojsar :)
Ska faktiskt se på tven sen. Hade tänkt att jag skulle ut å åka inlines, men vill se på tven å bara njuta av att vara här i hyblen. Trivs väldigt bra här :) Men tjejen jag delar rum med verkar vara lite spec :( men men Ser henne inte så ofta å dom gångerna hon är hemma är hon inne på sitt rum med dörren stängd så det känns som om jag bor här själv hehe :)

Har tagit massa kort =) ska se vilka jag ska visa här :)


Här är kartongen man får fylla med Is för 100 nok, Kan ju säga att det är mycket som får plats i den :) Så en sådan blir dte att köpe med hem :)


Mjösa bron :) mellan Hamar och Lillehamar.


Så fint du när isen smälter bort :) Var minus grader i morse hehe



Här är isen vi får te å spise om vi vill.




Här stoppade politin Per gunnar.



0 kommentarer:

Skicka en kommentar