BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

tisdag 9 juni 2009

Tisdag.
Hejsan även i dag vart en kort dag 7-14 :)
dom dagarna är inte ofta men jag njuter av dom riktigt mycket :)
Men det märks ju också eftersom man inte kommer upp i så många timmar :)
På fredag är det personal fest, tror inte jag jobbar så länge då heller, men kl 17 ska vi ha möte så efter de sätter festen säkert i gång =)
Det vi vet är att det blir grillning å lite pils å att vi ska ha med badtoy å sen den röde t shirten :)
så det spörs vad som sker :)

Jag har nyss kollat på en film Kurt blir grusom.
Den var väldigt härlig så den rekommenderar jag :)

Jo nu rä dte klart att min goding åker till Kina. han åker 26/6 å kommer hem 26/7 :)
så nu har vi kort tid på oss att flytta, då det skall vara klart tills han åker.
jag har pratat med min chef så jag får vara ledig ferdag å måndag den helgen vi flyttar efersom det kommer ta ett tag å sen får vi inte glömma den "roliga" städningen efetr :(

Men men de kommer te å bli skikkelig moro när allt är färdigt :)

jo i dag var jag i lillehammar igen, vid olympia parken i dag var det några som hoppade i backen å jag var där å filmade :)


en kille som hoppar :) han inte ändra så skärmen blev åt rätt håll :( men man ser bra ändå :D
sen hör man när han åker å landar =)



0 kommentarer:

Skicka en kommentar