BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

lördag 13 juni 2009

Lördag Kl 17:55

Hejsan

i går jobbade jag med nippe, men vi jobb
ade på i ett bra tempo så vi var klara tidiga så när kl var 15 åkte jag hem å duschade å sånt, för kl 18 skulle vi ha avdelningsmöte.
Så jag började med att hämta upp 3 killar som bor här borta, sen lämnade jag dom på lagret å hämtade nästa gäng i svenske huset, så vi kom till mötet prisis 18 hehe så dom satte å väntade på oss, men sist kom vi inte för efter en timme kom det 2 till hehe.

Vi började att grilla å marco var grill kocken i år. han lagade på "tyskt" vis å hällde massa öl över maten hela tiden på grillen, men detvart riktigt gott när det vart klart :)

Sen satte vi bara å pratade å umgicks, sen började några städa då vi insåg hur mycket kl var, så några började åka hem, så jag Malin, Nippe å Jhon fick åka med Roger ner till stan, där vi väntade på dom andra, sen gick vi till stallgården en uteservering, så satte vi där å pratade sen kom det et gäng till.Men det var trevligt kul att umgås med dom man jobbar med :)

Har tagit lite kort men vissa vart riktigt dåliga :) men några ska ni få se :)


Lite av gänget


Väntar på mat


Jag och Malin


Gänget


Jhon skulle ta kort på mig och malin, Så kom marco i full fart å ville vara med


Rikard 1 och Nippe



Trond och Svend


Gänget


Nippe


Några till som väntar på mat


Marco och kai


Sitter nere på Stallgården.
Jhon, Nippe. kristian å Rikard 1.



Fredd som sjunger =)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar