BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

söndag 19 juli 2009

Söndag
Regn å Regn ingen sol så långt ögat kan se :(
Men det betyder ju att det blir en lugn vecka både bra å dåligt :(
Blir ju inte så mycket jobb då :/ men ganska skönt också att det inte är så mycket att göra.

Men snart så kommer min Goding hem från Kina :) <3
Han kommer hem nästa helg :) sen kommer han till mig på Onsdag eller Torsdag veckan därpå :)
Så om mindre än 2 veckor är han här :) åhh vad jag längtar :)




Tror jag har sparat i hopp pengarna jag behöver :) Så nu börjar funderingarna igen :)
har ju inte bestämt mig ännu vart det ska bli :)
Står mellan linköping och olso :) Är över 1 år sedan jag var i linköping nu så det känns som en evighet :/
Mer vill jag inte skriva här inte ännu i alla fall :)
Har bara berättat det får några få :)
Men egentligen så har ingen i familjen eller vännerna med det att göra :)



0 kommentarer:

Skicka en kommentar