BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

fredag 17 juli 2009

Fredag

Hejsan i dag tänkte jag vara ledig :)
Men i går kväll kom nippe hit å frågade om jag kunde köra hans kunder på Hamar i dag :)
För han hade ganska mycket å skulle till en polare i Sverige :)
Så jag tog walking bilen å körde det så vi lastade bara över burarna så var det klart :)
Men jag var allt lite nervös över om jag skulle orka få ner burarna från lemmen :)
Men det gick bra så det var faktiskt skönt att köra själv fast det var tungt.

I morgon jobbar jag, jag har helg vakt men det verkar som om det ska bli fint väder så då blir det mycket att göra :/
Har 6 st kunder jag skall besöka sen ringer dom från huvudkontoret om det är fler ställen som måste ha is under helgen så då är det bara att åka dit.
Sen ska jag sätta på alla bilar som har av rimmats så dom är kalla när lagret lastar dom på söndag. Så jag vet inet om jag jobbar söndag ännu .

I dag slutade jag vid 12 så då åkte jag hem å pratade med fredda på msn å hans syster :)
Hon klarade B teorin i dag :) Grattis :)

Sen satte jag mig i solen å solade från 13-16 var så skönt för det vart riktigt varmt i solen och vindstilla :) Men jag brände mig men det var det faktisgt värt :)


Ne nu ska jag kolla läget med min majskolv i ugnen å se om jag ska se en film:D


Nippe var snäll å gav mig få kunder :)
När det är fint väder är bilen full, i bland får man hämta resten av burarna på lagret för dom inte får plats :)
Bilden är inte suddig utan det är så kallt i bilen så det blir disigt, ska vara -20 i gensomsnitt








0 kommentarer:

Skicka en kommentar