BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

söndag 26 juli 2009

Söndag Kl 14

Hejsan igen :)
Urs vad fort helgen går :/
Men har haft det trevligt med arbetsgänget :)
Vi var hemma hos Hasse å Fred å grillade :)
Men det regnade hela tiden men vi satte under ett party tält :)
Jag åkte å hämtade Jhon, Malin och Sara. sen åkte vi hem till mig å lämnade bilen å gick sedan bort till dom andra :)

I dag vet jag inte vad jag skall hitta på :(
Det regnar som vanligt där ute :(
Så jag har ingen större lust att gå ut :(
Å sen är allt stängt på söndgar :( urs förstår inte varför dom inte kan ha öppet :(
Men men man vänjer sig sakta men säkert :/

I fredags jobbade jag med john, vi hade mycket på bilen full bil :)
Så det var lite jobbigt eftersom det är fredag så vill man inte ha å mycket på bilen heeh :)
men det gick bra :) Var ganska många små kunder så det tog ett tag innan det märktes att det minskade på bilen :)


Full bil :)


Tur att dom 4 burarna med torrvaror fick plats





Minskar lite sakta men säkert


Många tomma burar



yea... Bara 3 burar kvar :)


Fin utsikt :)


Levererade is till hafjellet också :)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar