BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

måndag 13 juli 2009

Måndag Kl 17:51

Hejsan under helgen var jag hemma i Deje för att städa ur gamla lgh i Karlstad.
Jag fick hjälp av svärmor sedan av mamma å Uffe.
så vi hann städa ur det sista så nu är den tom å klar för besiktning. Hoppas bara dom inte klagar på något så man kan vänta på att någon ska ta den så man slipper dubbel hyra :)
Efter städningen var jag å svärmor till bergvik & åt mat å sedan handlade vi lite innan vi åkte hem å kikade på en bra film på tven :)
sen åkte jag hem å försökte få i ordning lite i nya lgh :)

I dag har jag varit hjälpman på en walking bil :)
Var skönt att bara sitta bredvid å slöa :) hihi

Snart kommer min älskling hem :) Han saknar sin lilla Mys :) & Mysen saknar honom också ;)

Här tog vi en fika paus innan det sista rycket :)




På kvällen vart det grillad majskolv å film på datorn :)



Köpte självbevattnings "djur"
Tyckte dom var så söta :)






2 kommentarer:

mormor pådistans sa...

Hej Sandra. Här e ja nu, försöker fixa en blogg

mormor pådistans sa...

jag lyckades fixa ett kort me.hihi kram.

Skicka en kommentar