BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

lördag 4 juli 2009

Lördag eller söndag får man säga :) 00:20


I dag har jag varit till fred å Hasse å kört bort lastbilen till jobbet för dom har flyttat så dom tog några bira medans dom bärde hehe så jag sade att jag kunde köra bort bilen. Så Malin följde med mig :) så Jhon hämtade oss på lagret.
Sen åkte jag hem å packade med sakerna jag skulle ha med när vi skulle grilla å bada :)
Vart att vi åkte till jernbane museumet å satte oss där vid vattnet.
Är inet så mycket folk där som det är vid vattnet vid stan :)
men var fint där med :)
så där grilade vi å solade å bara satte å pratade.
Sen körde jag hem malin å jhon å sedan hasse, men körde ner hasse å Fred te stan innan jag åkte hem :)
Tog en snabb dusch å sen gick jag ner till stan å mötte jhon å malin igen :)
Men fred å Hasse hade dragit hem då så vi gick ner till stallgården å satte oss på deras uteservering :)
Å nu är jag hemma å ska snart sova :)
Verkar som ovädret är hos oss nu :( för dte är alldeles mulet ute :(
Har ju regnat rejält i Oslo så det blev översvämning :( är ju knappt 10 mil dit från hamar :(
Men då kanske det blir lite mindre att göra på jobbet ett litet tag :)

Ne ska kolla på en film å kojsa :)
Så skönt att somna till tven hehe :)


Jo jag har hunnit med att köpa kläder i dag igen hehe :)
NAtti =)

Här är vyen från Fred å hasses nya lgh :)
man ser rakt ner på fotbolls arenan i hamar :)
Så coolt =) Så där blir de nog att man kommer kolla någon gång när hamar spelar =)





Här var vi å grillade och badade :)







Kläderna jag köpte i dag :)







0 kommentarer:

Skicka en kommentar