BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

måndag 27 juli 2009

Måndag Kl 17:00

Just nu håller jag på med maten :) blir makaroner med broccoli sås å korv å sedan vitlöks baugett.
snart kommer min Goding hit. Det ska bli så kul, vi ska gå till museumet å kolla lite är utomhus :)
Sen ska jag bara krama å pussa på han :)

har varit te maxi köpcenter å handlat lite igen :) (inte i dag)
köpte ett linne som är långt :)
Men sedan när jag kollade på kvittot stod det mamma linne :)
Hehe kanske därför det var långt :)
Men det var så skönt att ha på sig :) Och inte stort alls :)
å snyggt te ett par leggins :) så jag köpte 2 till några dagar senare :)
Hittade även 2 hattar jag köpte :) dom var också fina :)

Nya hatten :)







Festen i lördags malin gjorde flätor :)

1 kommentarer:

mormor pådistans sa...

Vad tjusigt.

Skicka en kommentar