BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

tisdag 7 juli 2009

Tisdag kl 22.00

Hejsan skrev nyss ett ganska långt inlägg å sedan när jag skulle ladad upp korten försvann all text :(
Så typiskt bara för att jag inte "orkar" skriva :(
Min dag i dag började inte så väldigt bra :(
Vaknade av att min mobbe ringde å min hjälp man frågade vart jag var (
Hmm tog ett tag innan jag fattade att jag försovit mig :(
Men som tur var så var jag på jobbet kl 8 i stället förvid 7.
Typiskt också att det var just i dag på en Tisdag då det är som mest att göra på jobbet :(
men tur i alla fall att jag hade hjälp i dag :)





Mycket glass var det här. M
en detta var inte allt står för det står mer på andra sidan disken som inte syns detta kortet vart 105 kollin till en Statiol.

Så här ser mina dagar ut på tisdagar hehe :) å detta var bara 1 av alla 18 kunder :(
så inte konstigt jag jobbar så långa dagar :) hehe

Först måste jag kolla vad dte är dom behöver för glassar sen måste jag ut i bilen å knappa in det på terminalen så dom får en "order" på det jag beställt,
sen är det bara börja plock ur allt ur bilen å bära in det,
sedan måste någon i butiken räkna å skriva under att dom får rätt varor sen är det dags att lägga i all glass i disken snabbt så den inte smälter.




Fin utsikt från Lillehammer


Hopp backen igen :) å en galning som hoppar :)





0 kommentarer:

Skicka en kommentar