BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

måndag 5 oktober 2009

Hejsan i dag fyller jag år :)
Känns lite konstigt att bara bli äldre :( hehe
Tror jag har lite ålderskris :) 1 år kvar sen är jag Hälften te 50 :S

I går var min mamma å Ulf här sen kom svärförälldrarna :)
Fick lite paket av dem, tusen tack :)
Var inte meningen att det skulle bli ett litet kalas i går men det blev det ändå :)
Senare efter kaffet å fikan åkte vi in till stan och åt mat på nya peking svärfar var snäll och bjöd mig på maten :) Tack tack igen :)
Måste säga att det var super gott där, så dit blir det att åka någon mer gång :)

i torsdags bakade jag massa bullar, vart på 1,5 kg mjöl :)
Men bäst att baka så man har hemma :)
tills det blir "kalas" Fredrik fyller år den 16 så vi brukar ha tårta å det i hopp :)









3 kommentarer:

mormor pådistans sa...

Bullarna var super goda. Vi ses på lördag. Kram mamma

MammaSusan sa...

Hej hej vad mycket du har bakat!!

Kramis

Kallas för mysen sa...

hehe bäst att passa på när man känner för det :)

Skicka en kommentar