BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

söndag 18 oktober 2009





Hejsan

Under helgen har jag varit och hälsat på pappa, å kollat in marknaden han håller i.
Kul att träffa han då det inte blir så ofta nu när jag bor här i Deje.

I dag har jag gjort en tårta som fredda ska ha med till jobbet, fick lite hjälp av han med, Riktigt kul att han ville vara med å hjälpa till :)
Han fick välja ut ett motiv han ville ha på tårtan och det blev pingvinen Tux.
Innehåller choklad tårt botten, choklad pudding, vaniljkräm och grädde såklart :)
















Färdig :)


2 kommentarer:

Bella sa...

Hejsan och god morgon blir det för mig nu. Kul att man hittat till denna sidan oxå ... Tackar ;o). Du är verkligen duktig på att göra tårtor må jag säga. Snäll pappa du har som hjälper till så, det skulle verkligen inte min göra tyvärr. Jag gillar att baka, och bakade kakor senast i går faktisk hos dom. Dom blev rätt så goda, men jag har glömt namnet på dom hehe / Mvh Isabelle

Kallas för mysen sa...

hehe vet inte om jag skrivit luddigt kanske men. Jag fick inge hjälp av pappa :) var och hälsade på ha. Men min sambo hjälpte till lite med tårtan hehe :)

Skicka en kommentar