BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

söndag 17 oktober 2010

Jag har beställt ny mobil, då mitt abonumang går ut nu i okt, så får jag ny tele om jag förlänger mitt abonumang.
Så det har jag gjort nu å beställde en Samsung galaxy s 19000 :)
Men tyvärr så är det någon veckas väntetid, men borde få den inom 2 veckor hoppas jag :)

Det stod mellan Sony ericsson x10, Iphone 4, Samsung galaxy s och HTC deserie

Men eftersom jag tittar på mycket film på telen så vart det galaxyn då den har bättre skärm, och lite bättre touche, tv ut är också ett väldigt pluss, det som är minus är kameran som inte har någon ledlampa, men har ju en bra digitalkamera som jag har med mig :)

här kommer en bild på den :)





jag har även köpt lite skal å lins skydd på Ebay. Då det inte finns så mycket i sverige ännu å för att det är mycket billigare på ebay.
Allt detta kostar ungefär 170 kr med frakt :)

I Sverige kostar ett silicon skal runt 99-199 :)
sen är us dollarn väldigt låg just nu så det är ju ännu billigare nu, just nu ligger den på ca 6,6 :)



Detta kostade US $4.99 med gratis frakt :) ca 33 kr.



5 st lins skydd kostade US $4.98 med fri frakt. ca 33 kr



4 st hårda skal, man får välja 1 skal man vill ha.
kostade US $14.40 med fri frakt. ca 95 kr.

Det röda tycker jag var snyggast :) Så det valde jag :)



0 kommentarer:

Skicka en kommentar