BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

torsdag 28 oktober 2010

På lördag ska jag å svägerskan och hennes "bonus son" till gustavsik badet.
Jag har aldrig varit där så det ska bli riktigt kul, kikade på lite klipp på youtub å hittade av en slump klipp om det badet, å vart såklart helt såld i att vilja åka dit.
Så på lördag ska det bli.
Min syster kanske ska åka ner dit också så vis ses där, det skulle ju vara skit kul om hon är frisk så hon kan åka. Så nu håller jag alla tummar å tår :)

Var ju tvungen att leta fram en bikini också, som är lättare sagt än gjort, köpte massa i våras, men som inte riktigt passar. antingen förstora eller för små. Men hade en som var för stor i bandet runt om så den sydde jag in.
så nu passar den :)
mina kärlekshandtag gick dock inte att sy bort hehe



1 kommentarer:

MammaSusan sa...

Ja det vore kul att komma iväg en sväng =)....hoppas jag inte blir mer förkyld bara, hör av mig under dagen/kvällen =) KramKram

Skicka en kommentar