BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

onsdag 6 april 2011

HEJ


I helgen var det Innebandy Cup i Bollnäs.
Det var lika kul som det alltid är när vi åker i väg å spelar, Slutade med att vi kom hem med en Guld pokal :) Var bra motstånd under matcherna vi spelade men det visade sig att vi var en aningen bättre :)
Vart 6 st matcher under helgen :)


På vägen hem passade jag å fredda på att åka förbi å hälsa på syrran å deras familj i nya huset, ringde peter för att överaska sussi, men han fattade inget så det vart ingen överraskning hehe. Men hon vart lika glad ändå att vi kom :)



Nu är det inte alls många dagar kvar tills jag drar te Norge, Blir på söndag, då chefen mejlade å skrev att jag inte kunde komma på lördag som jag först hade tänkt.

På fredag är det klassfest för min skola, från högstadiet, är redan 10 år sedan jag gick ur!!!
Men har inte bestämt mig helt om jag ska gå eller inte, får se om stefan hänger på så drar vi nog dit å kollar läget :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar