BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

söndag 17 april 2011

Nu är jag tillbaka i Hamar, å har börjat jobba. Känns lite konstigt att redan vara tillbaka, det har gått väldigt fort, men skönt att vara här igen å träffa alla. 
I år Bor jag med Malin och John, Men det skall komma en till som ska bo hos oss i juni, och vi hoppas det blir Nippe som är med i "gänget" Det vore riktigt kul om det blir så :)

Nu innan påsk har det varit väldigt mycket att göra å blir nog lika mycket om inte mer denna veckan som kommer, för då är det bara 3 dagar vi jobbar sen är det påsk å vi är lediga torsdag-måndag, Men jag pratade med Chefen och får vara ledig tisdag å onsdag om det behövs, är ju endel kvar att fixa med pappas hus :(  å Bouppteckningen skall vara gjord innan sista april.

I går hade vi en "liten" inflyttningsfest, Spelade kinect te x box å sedan gick vi ut för att Bowla, men tyvärr så var alla banor upptagna så vi drog ner te stallgården i stället, Men där ä rdte jätte trevligt så det var kul det med.


Måste ju visa massa bilder också  :) 


                                                          Här är Köket.

                                                        Här är mitt rum 

                                                              Vardagsrummet

                                                     Festen kan börja :) 

                                      Gamla gänget samlat :)  dock fattas endel :(

                                                    John och Marco spelar kinect :)
                                            
                                                            Ute på stallgården

                                               Malin och Jag, på stallgården







2 kommentarer:

MammaSusan sa...

Kul att få se bilder =), nu har våren & värmen äntligen kommit det är så skönt att vara ute =)förutom att jag & P är förkylda....

Hoppas vi ses till påsk!! Kram

mormor pådistans sa...

Hoppas Ni får en trevlig sommar tillsammans. Du får hälsa de andra.

Skicka en kommentar