BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

torsdag 21 april 2011

Nu är jag Hemma i Deje igen :)
Men känns konstigt att Redan vara ledig, när man nyss har börjat att jobba. Men har varit riktigt mycket att göra denna veckan så jag är glad över att vara ledig några dagar nu, i Måndags vart det 11,30 timmar tisdag 12,10 timmar och i går var det kaos så det vart 17 timmar :S  Ändå hade jag hjälp i går för att jag aldrig har kört den turen, men han var ny, så han hittade heller inte där vi skulle köra :/ så det vart inte så bra planerat av chefen :(
Men tur jag fick hjälp i alla fall annars hade jag aldrig hunnit, nu hann vi ju allt men vart ju sjukt sent :/ Men alla på jobbet hade lång dag den dagen john och marco hade 15 timmar så det vart mycket för dem med.
Men svenskarna är ju Norges "polacker" om man får säga så :S hehe


Lastbilen jag hade i tisdags och Onsdags,



Hit upp körde jag från Hamar som är den gula staden te höger längst ned.


                                 Så fint var det på väg upp mot hundorp.


Sådana hära osmidiga lastkajer är det nästan överallt :(


                                                              Jag är ute på en tur hehe




0 kommentarer:

Skicka en kommentar