BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

söndag 1 maj 2011

Hej hopp.

Påsken har varit jätte bra, var väldigt skönt att vara ledig lite extra efter man jobbat så mycket.
Men tiden går så fort så vips så var jag i Norge igen.

Vi passade på att fira mamma också som fyllde 55 år den 19 april. Grattis Grattis igen :)






Har varit sjukt mycket att göra på jobbet nu efter påsk, jobbade 49 timmar på 4 dagar, så jag var riktigt sliten i går :/ men tur det går över efter massa sömn :)

Här kommer lite fina bilder jag tatt när jag jobbat :)





I går var vi ute och Bowlade med gänget, vart jag Malin hennes jobbar kompis Linda, Marco och Rickard.
efter det gick vi ner på byn till stallgården å satte oss å tog en öl, sen vart det "efter fest" hos oss, då vi spelade kinect det är sjukt roligt :)
















Glömde ju berätta att i går när jag var på maxi köpsenter så hade dom som man kunde få göra en kroppsscanning, så det passade jag på att göra, skit kul å få se resultatena, men kommer inte i håg vad allt va utan hon skulle mejla över mina resultat, men inte fått mejlet ännu, men när jag får det ska jag berätta det :)
min kropps hälsa var i alla fall som en 20 årings :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar