BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

söndag 28 december 2008

Fotbollslag

Hej Hej.
I dag har jag och fredda varit Till freddas farbror robert, Freddas pappa var också där, och skulle få med robban i ett spel på nätet där man skall ha en fotbollslag å vara med i en serie å möt andra lag. xperteleven heter sidan.
Men man måste vara 6 personer å alla personer skapar ett eget lag som sedan är med å spelar i serien mellan dom 6 personerna....
I alla fall så hjälpte fredda han med det, sen följde vi med kenneth å robban till deras brors grav å tände ljus, Sen gick vi upp till freddas andra farbror å övertalade han att han skulle vara med i våran fotbolls liga å han var med efter lite tvekan hehe.
Men nu är vi i alla fall 6 st lag så i morgon är första matcherna hehe. får se hur det går för mitt lag dom skall möta freddas fars lag hehe.


Får ju inte glömma dagens skämt också hehe :D

Tre killar sitter i bastun och skryter om vad de givit sina fruar i julklapp. Den första säger:
- Gissa vad jag gav min fru? Den gör 100 på 5 sekunder!
- Ingen aning, svarar de båda andra.
- En Volvo!
- Jaha du, jag gav min fru någonting som gör 100 på 3 sekunder... säger den andra.
- Jaså, vad då?
- En Ferrari!
- Jaja, säger den tredje. Jag gav min fru någonting som gör 200 på 2 sekunder!
- Nähä! Vad då?
- En badrumsvåg...


16 åringen frågar sin mamma:
- Om jag blir ihop med nån och blir gravid, vart kommer bebisen ifrån?
- Den kommer från hålet där snoppen stoppas ut och in..
- Men fyyy! Då kan ju den ju sparka ut mina tänder!




Snövit har blivit sparkad från Disney. Hon blev tagen på bar gärning sittandes gränsle över Pinochios näsa skrikandes:
- Ljug din jävel, LJUG!!


Kika in spelen/spelet längst ner i bloggen...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar