BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

fredag 26 december 2008

Massa Julmat *mums*

Då var man hemma igen....


Har varit i Deje å ätit mat å träffat freddas mormor och morfar å hans farbröder å barn.
Freddas bror å syster med barn var där också så det var full rulle.

Tycker det är kul att träffa släkt å sånt är ju inte så ofta man ses.

Några bilder......




Astrid hon är bara för god.























Jag, Luna och vidar.
Freddas systers barn











Pappa, Mamma och ulf.













Jag, kortet jag fick av Astrid.
Är så fint eller hur? :D
























från höger sitter Luna, Fredriks mamma, Fredriks mormor och morfar å hans pappa.








Jag och fredda har pratat ganska mycket om att flytta :)
Så på måndag skall jag ringa te den hyresvärden å se om det finns ledigt eller om man kan ställa sig i kö.
Trivs bra här i stan men jag är ingen storstads råtta hehe.
Jätte skönt att man har nära till allt å så men så jobbigt att man inte kan göra nått förens alla ser.....
Kan knappt sitta på balkongen känns det som :(
det ä rnackdelen när man bor i lgh i stan.

Så det ska bli skönt om man får tag på radhus så man har sin egna lilla plätt så det blir mer avskillt. Då ska jag skaffa en pool....gött att ha på sommaren.

Annars är det bra här men gillar ju inte kkab.... dom är varken snabba eller fattar haha

Sen är ju nackdelen att det blir längre att pendla till jobb å så, men för min del kvittar det om det är 25 eller 30 hehe är ju inte varje dag man åker hem så.
Om det blir så att vi flyttar dit så ska nog fredda börja på barndkåren.
Han gjorde några tester i dag å det gick ju bra.

1 kommentarer:

adde sa...

mys pys

Skicka en kommentar