BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

lördag 27 december 2008

Nyss kommit hem....



Vågade mig ut på rean i dag
.


Åkte en sväng te elgiganten för att kika på nya högtalare te datorn, men hittade inget intressant så jag tog mig en tur till bergvik å jisses vad folk det var, så det var inte lätt att få en parkering men tillslut så hittade jag en.
Sprang runt å kikade i 2-3 timmar men hittade inget spec.
Hittade en jätte fin bh jag provade men den var för liten :( så det var synd.
Men det är ju rea nu så allt är ju urplcokat.
Blidde att jag gick in på ica maxi å handlade lite mat.



satte å kikade på en rolig serie/dokumentär i går
så får du mer sex.


Tyckte den var så rolig hehe var massa myter å sånt dom kollade upp hehe å massa annat.
om hur tejer och killar ser på saker å ting...
Den var se värd....



Glöm inte bort att skänka en tanke till alla som omkom i Tsunamin som skedde för 4 år sedan i går......

Satte uppe i natt å kikade på dokumentärer om tsunamin på nationel geographic
Men skulle villja se hur folk har det nu efter åt. Men var bara om hur forskarna har kommit fram till hur det skedde å varför.... Är ju intressant det med men inte så man kan sitta flera timmar å kika på det.

Nu ska jag ta nått att äta min mage kurrar :) hade kramas

0 kommentarer:

Skicka en kommentar