BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

torsdag 25 december 2008

Hejsan

Då har jag också skaffat en blogg här hehe.

Följer ju min systers blogg Mammasusan här å tycker det är kul att läsa lite om man har tråkigt.
Så nu sitter man här kl 3 på natten å skapar en blogg har jag allmänt tråkigt eller har jag redan blivit en blogg fanatiker :S

Skall faktiskt snart gå å försöka sova..... Måste bara skriva klart mitt första inlägg

Ska till svärföräldrarna i morgon och fira jul igen fast nu med min sambos föräldrars syskon.
Så det skall bli kul. Roligt att umgås med familjerna är ju inte så ofta man träffas.....
I dag har vi varit hemma hos mamma å hennes kille å ätit mat. Var riktigt god mat....

Vart är all snö?..... Finns inge tråkigare än en grön jul :/ kunde ju i alla fall få komma lite så det är lite vitt ute i alla fall.
Vore ju extra kul om det kom så man kan åka lite bräda... Men man skall inte hoppas på för mycket. Får väl ta en tur upp te sälan annars där finns det ju snö som tur är.


Min systers familj har varit här å hälsat på dom kom på fredagen å åkte hem på måndagen den 22.
Var så kul att få träffa dom igen å speciellt Astrid hon är bara för god.
Hon pratar för fullt å kommer med sina härliga kommentarer så man viker sig dubbelt av skratt...


Vi var in te bergvik å skulle handla lite julklappar, då fröken bus sprang i väg å susan sade till henne att om hon skulle hålla i handen och om hon inte lyssnar så får hon sätta sig i vagnen.
Då svarar hon självklart Nej det tänker jag inte göra...
Folk bara tittade å flinade.... Bestämd liten dam som vet vad hon vill.

När vi satt i köket å åt frukost visade Susan vilken fin klänning hon skulle få ha på sig när vi skulle fira jul. Då sade hon att hon inte tänker ha klänning utan vill ha nattlinet..
hehe hon är bara för god....

Nu är det dags att kojsa..
Hade å God-jul på er alla.....






0 kommentarer:

Skicka en kommentar