BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

fredag 20 februari 2009

Fredag Kl 9:32

Hejsan jag har nyss kommit hem, har haft körlektion mellan 7-9.
Fredda körde mig dit och hämtade mig då min bil inte fungerar :/
Urs känner mig inte redo för uppkörning :(
men har 2 timmar kvar å sen får jag köra lite med min lärare innan min uppkörning ungefär en timme innan :)

I dag hade jag svårt för att välja rätt växel i olika situationer :(
hmm har inte haft svårt för det förut men i dag fick jag nog hjärnsläpp men var över 1 vecka sedan jag körde sist :/
tog fel på hög å låg växel råkade splitta ner 2 an å lite sådant :(
Men min lärare tror jag fixar uppkörningen :)

Så jag hoppas det:) Men jag har dålig koll på vart exakt jag har framhjulen :S
Annars går det skapligt :) Hoppas bara jag hinner finslipa det sista å hinner träna på backningar innan har bara backat 3 gånger men då har det gått bra men vill backa på mindre utrymmen så jag vet att jag fixar det :)
Nu har jag backat på en grusväg å vänt i Alster å en liten väg vid Härtsöga å sen på ett bostadsområde i stan. Det gick ju bra men känner att jag vill träna lite på det igen då man bara får backa 1 gång å då måste det bli bra :)

Nu ska jag käka lite frukost å se på tven tänkte jag skulle se Sveriges värsta bilförare, tur man inte vet vilka man möter när man är ute i trafiken :)

hade kramas

0 kommentarer:

Skicka en kommentar