BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

tisdag 3 februari 2009

Tisdag Kl 13:47

I dag var jag på körskolan hade teori genomgång lektion 2 i dag.
I morgon har jag min 2:ndra körning *längtar*
Ska bli skit kul, hoppas bara det går lika bra som sist eller allra helst att det går bättre.
Så i dag har det varit lugnt var hemma vid 11 eller nått sedan dess har jag kikat på lite dokumentärer :) Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv tre då en dokumentär/serie om kortvuxna börjar :)
Tycker den serien är riktigt bra små i stora världen tror jag den heter.


Blir ingen träning i kväll :( har blivit förkyld så jag håller mig hemma får verkligen inte bli sjuk nu då ja måste plugga förfullt :)
Känns bra med Teori lektionerna lär mig mycket men också har jag haft nytta av att jag läst mycket innan.

Är bara 3 lektioner kvar.
Sen är det teori prov som gäller urs vad nervös jag är för det :(

Hoppas verkligen att jag klarar det :/
Men om jag kuggar är det bara att ta nya tag :)

Är ju mycket att plugga då det är både B och C teori blandat på provet så det gäller att plugga för fullt :)

Ne nu ska jag gå in å lägga mig i soffan å invänta att serien skall börja :)

Kram kram

0 kommentarer:

Skicka en kommentar