BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

söndag 1 februari 2009

Söndag Kl15:05

Idag vaknade jag vi 8 och var pigg :/ men låg kvar i sängen å somnade om men vaknade efter ett tag så då gick jag upp å käkade frukost och satte och kollade på tven.
Sen vaknade min sambo :)
Kände att jag var tvungen att ta ett ryck å började städa :)
passade på att storstäda. Så alla mattor allt jag komm över åkte ut på vädring på balkongen hehe.

Så jag vart alldeles nyss klar :) Tog till och med avloppen och lampor å sånt.
Gött att få det rent å fräscht :) Fast så illa var det inte innan heller var bara några dagar sedan jag städa sist hehe :)
Nu väntar jag på att fredda ska bli klar så ska vi åka hem till mamma å Uffe :)
och fika lite såklart hehe
Fredda ska kolla på deras dator då internet inte fungerar som det ska :/
Jag försökte sist men fixade det inte :/
Ne nu får jag nog skynda på fredda lite tror han har fastnat hehe :)
Hade

Glöm inte att alla kan kommentera :)


Moppen vi köpte för länge sen hehe men är så jäkla bra :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar