BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

lördag 31 januari 2009

Lördag Kl 23:15

I dag jobbade Fredda så jag passade på att åka till bergvik till apoteket för att köpa lite hudlotion å sånt :) Sen åkte jag hem till Petra.
Gud så stor Tindra har blivit :)

Vi gick en tur till pekås för att handla lite å var förbi hennes svärmor.
Var faktiskt ganska kallt ute, snöade lite små flingor i bland men vart inte mer.

Sen åkte vi till Molkom för att hämta hennes lilla syster Pernilla som skulle sova hos Petra i natt.
Så vi vart kvar där ett tag å pratade med dom :)
Patrik var där med Celine :) Var första gången jag såg henne :)
så söt å lika dom var:) Hon berättade också att pappa heter Patrik lät så gulligt.
(jo om du läser detta putte fungerade det att lägga det i saltvatten?)

Sen körde jag hem Petra å Pernilla å tindra :)
Sedan åkte jag å handlade lite gott fikabröd blide semlor *mums*
Min resa gick vidare te Robban :)
Där vi blev bjudna på hans goda lassange :) Robban är en riktig baddare i köket.
Vi spelade även lite kort plump blide det :) Tror Det var robban som van :)
Nu ska jag kojsa är super trött :)

hade



Patrik och hans dotter Celine.


Patrik och hans dotter Celine och Tindra Petras dotter.



Tindra ser fundersam ut.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar