BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

lördag 31 januari 2009

Lördag Kl11:58

Hesjan.
Fredda är på jobbet nu så jag sitter här å segar lite men ska snart lägga mig i ett varmt och skönt bad. I går så var jag med Stefan en sväng :) Var ett tag sen jag träffade han nu eftersom han jobbar i Norge. Senare på kvällen gjorde jag å fredda baguetter å kikade på en film the city of ember tror jag den hette :) ganska bramen tråkigt slut som vanligt på filmer hehe :)

I dag vet jag inte vad vi skall hitta på :)
beror ju på hur länge fredda ska jobba också :) I torsdags var svärföräldrarna här och hälsade på det var kul för det var ett tag sedan :) Så då ville dom höra hur min körning gick :) Sen kikadejag å svärmor på antikrundan och plus hihi :) Blir säkert att åka ut en sväng till dom under helgen:)
eller kanske ett besök hos robban eller mamma å uffe :)
Brukar alltid göra en liten tur på helgen hehe :)
Ne nu tror jag det är dags att hoppa i badet innan det blir översvämning i badrummet :)




0 kommentarer:

Skicka en kommentar