BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

måndag 19 januari 2009

Massa snö


Började snör i natt å bara värkte ner :/ så vart att ta bilen till körskolan i dag,
jag som hade tänkt cykla :( Var kaos när jag skulle te centrum hehe folk som inte kan köra+massa snö+rödljus hehe säger bara det :D haha
Var inte lätt att få parkering heller :/ men hittade en lite lucka men halva bilen hamnade bredvid skylten där man får parkera. Men klarade mig utan böter :D
Var blandat med folk på körskolan :) var några som skulle ta intensiv kurs för B kortet.
en kille som skulle ta A mc kort och vi från diplom is som skall ta C kort :)
Men nu första veckan skall vi vara där mellan 8:20-9:30 och läsa å ha genom gång om B teorin.
Så just nu är skönt då det mesta kan man men bara friskar upp minnet lite.
Jo jag har ju gjort alla B teori frågor data frågorna vi skall göra :) så min lärare sade att jag hade gjort mest av alla och om jag ville så fick jag göra teori provet tidigare :)
för som det ser ut just nu skall vi som får kortet genom Diplom is göra provet den 13 feb.
Men då kanske jag ska på innebnady cup te malmö. har inte riktigt bestämmt mig ännu.
Men bra att vet att jag får göra det tidigare om jag vill.
Här är en av Diplom-IS lastbilarna.




Nu ringde syrran :) skriver mera senare :)

1 kommentarer:

MammaSusan sa...

Såg ganska stor ut lastbilen! Spännande att du ska köra en sådan sen!

Skicka en kommentar