BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

onsdag 28 januari 2009

Hejsan

Onsdag kl18:05
I dag har jag varit hemma nästan hela dagen.

på förmiddagen passade jag på att läsa lite C teori.
Sedan åkte jag till kalenius och köpte ett fat te krukan jag köpte i går :)
Var slut så dom beställde hem det så den kom i dag :)
Sen åkte jag hem å planterade om min fina palm :)


Passade på att planerat om lite flera blommor när jag ändå höll på.
Nu sitter jag å väntar på mamma å ulf.
Sen ska vi bowla :) brukar ju göra det på onsdagarna :)
Får se hur det går för mig i dag :) Sist jag spelade gick det jätte bra :)
Är genom mini golf klubben i vålberg som har bokat banor varje onsdag :)
I morgon kl 7-9 har jag min första körlektion, Börjar bli lite smått nervös nu :)
Men det ska bli riktigt kul. *längtar*

När jag satte förut å kollade vart städerna är i Norge där jag skall jobba så hittade jag detta ställe :) hehe

Hittade mig själv hehe :) Norge är bra de...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar