BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

måndag 12 januari 2009

Hejsan.

Jag har nyss kommit hem har varit hos petra och tindra och hälsat på :)
Tindra har blivit 2 månader nu tiden går så fort :) har inte träffat dom sen tindra föddes så det var ett tag sedan :) Så det var riktigt kul att träffas :) Här är tindra när hon var några dagar gammal :)



I dag har jag varit till polisen och ordnat pass, Fick inte ha glasögonen på mig på kortet så jag ser hemsk ut hehe :) nog bara för jag är van att se mig själv med brillorna på hehe :)
Tur man inte visar passet så mycket :)
Så nu är det bara att vänta på att passet ska komma,
och att jag får C kortet sen är det dom andra papperna som ska fixas.
Måste söka om ett chafförskort kostar 600 :/ så det är mycket små utgifter vi får betala :(
Men får ju körkortet betalt :)
Hoppas bara att jag klarar det :) *nervös*
Är mycket jag skall lära mig och kan ju säga att jag inte är så direkt intresserad av motorn hehe.
Men gör mitt bästa :) försöker att läsa lite varje kväll så jag är förberedd när vi börjar :D


Har nyss beställt tid för besiktning av min bil också :) Så jag hoppas verkligen att den går igenom i alla fall utan större fel :) Ska till deje å byta rör klämma på avgasröret för den sitter iinte så bra nu :) sen ska fredda kleta på nått skit på röret :D hehe lite provisorisk lösning så den går igenom hoppas jag hehe. Men annars tror jag inet det ska vara nå större fel på den.
Än så länge har den gått igenom alla besiktningar felfritt så jag hoppas det fortsätter.
Har ju tänkt ha bilen till Norge när jag jobbar där Så den måste gå igenom :)
Har snart haft den 1 år å än så länge har den fungerat bra :D *peppar peppar*


Min Pärla



0 kommentarer:

Skicka en kommentar