BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

fredag 30 januari 2009

Lastbilen

Måste ju lägga upp en bild på lastbilen jag övningskör med :)


Gud vad jag längtar till på tisdag : )
Då har jag min 2:dra lektion och sen på måndagen börjar vi med C teorin.
Men jag har redan läst tungboken nästan 2 gg hehe så jag har lärt mig mycket redan :) Var så kul på första körningen i går då läraren visade massa grejer som vart matarpumpen satt, då jag sade... Va måste man tillta hytten för att lufta bränsle systemet? :S
och min lärare bara ja men det är ju inet så ofta man behöver det sen efter ett antal frågor till så var han tvungen att fråga när det var jag hade börjat med teorin hehe han vart lite chockad när jag sade att vi börjar på måndag hehe :)

I onsdags var jag å mamma å mammas kille uffe och bowlade :)
brukar ju göra det på onsdagana. jagfick i snitt 115 :( mitt bästa är 155 så det var stor skillnad.





1 kommentarer:

Anonym sa...

lycka till

Skicka en kommentar