BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

fredag 23 januari 2009

Haha

Gjorde nyss en quiz på facebook. Resultaet stämde så bra hehe :D
Så här stod det :)

Din bästa vän är din dator, din Playstation, din Xbox eller liknande spelkonsol, du spelar spel långt in på nätterna, du har få vänner och dessa pratar ett språk bara ni förstår. ("I pwn3d u, n00b!") Du skaffar konstant nya tillbehör till din dator och har därmed den bästa grafiken. Du blir också otroligt frustrerad om din dator inte fungerar som väntat eller om nätförbindelsen bryts.

Hehe skulle inte klara mig en dag utan min dator :) hehe Har redan börjat bli nojig över att jag måste "klara" mig på en bärbar i Norge :/ alltså kommer jag knappt kunna spela spel :( inget sims 3 där inte *snyfft*
Tur det finns internet i alla fall :)

I dag efter körskolan var jag och hälsade på jobbet i skattkärr.
Var så kul att komma å hälsa på dom :) Dom är så härliga :) kommer att sakna dom enormt mycket :( Fick även min julkapp i dag :) Tycker det är så gulligt av förälldrarna att tänka på mig efetrsom jag är vikarie :)
Fick 2 st jätte fina tommtar :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar