BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

tisdag 27 januari 2009

Hejsan

I dag cyklade jag till körkolan, kom dit vid 7:40 och det börjar 8:20 så jag gick in te hemköp och handlade en dricka å en godis bit :)
Var sista B teoris lektionen i dag. Så nästa vecka kör vi gång med C teri det ska bli kul :)
På torsdag har jag min första körlektion *längtar* Skulle ha haft min första nästa vecka men ena lektionen var jag tvungen att byta tid på så då sade dom att jag fick en denna vecka om jag vill för att jag är klar å har kommit så långt :)

Sen var jag te polisen och hämtade mitt pass :)
ser gammal ut hehe

Man fick inte ha glasögonen på sig :/
Är så van att se mig i dom så jag ser så rolig ut utan dom hehe
/


Sen åkte jag till willys för att handla å vidare till akelius för att köpa en kruka te min palm som växt ur den gamla :/
Snart skall jag käka lassange från i går å göra köttfärssås :) så det blir matlåda till i morgon å middag sen :)
kramas

1 kommentarer:

MammaSusan sa...

Jag tkr du ser ut som vanligt =)

Skicka en kommentar