BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

söndag 11 januari 2009

Hejsan.
Längtar så till den 19 så jag får börja med kortet. skall bli riktigt kul.
Hoppas bara jag klarar av det :)
I fredags fick jag papper från chefen så nu vet jag vart jag skall jobba.
Det blev Gjelleråsen utanför oslo. Så det blir jätte bra.
Kommer att jobba måndag-fredag så jag vet inte om jag kommer att åka hem så mycket men ska sikta in mig på att åka hem minst 1 gg i månaden i alla fall men hoppas ju det blir oftare, Kommer ju att sakna fredda enorm mycket :(
I morgon skall jag försöka komma i väg till polisen å skaffa pass.
Sen måste jag säga upp Internet, telen, och digitalboxen. Får inte glömma det :)
Skall ringa hyresvärden också i gen å se om det finns något ledigt där borta :)
Hoppas verkligen det :)
I dag har jag mest tagit det lugnt ock kikat å på teven :D
I går städade jag bort alla julsaker :) så skönt att få bort dom :)
Här är Lyktan jag köpte på ikea :) så fin :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar