BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

torsdag 8 januari 2009


Bäst att uppdatera lite då syrran klagat på mig hehe.
I dag har jag varit till Grums te Af då jag inte jobbade i dag så måste jag dit på Drop-in.
Snacka om mycket folk som var där i dag....
var minst 20 st och bara 1 person som tar hand om alla under 25 så jag kan ju säga att det
tog en bra stund innan det vart min tur. Fast i dag vart jag glad när jag var där för min handledare tycker inte jag behöver komma varje vecka utan hon sade att det räcker med att jag mejlar och sedan kommer 1 gg i månaden när jag ska få mitt papper påskrivet.
Sen träffade jag Virre. var länge sen jag såg henne nu så det var kul.
I morgon fyller Amilia som jag är Gudmor åt fyller 2 år. Så tiden går riktigt fort...
Nathaniel fyller 5 i september (Gudmor åt han också) Alexander fyller 6 år 1 april Så det går verkligen fort.



Amilia

Nathaniel och Alexander.


Har pluggat mera nu också så jag har kommit förbi det som är tråkigast med att läsa Fordonet hehe men måste ju tragla igenom det sen så jag verkligen lär mig allt :)
Just nu vet jag inte hur det ska gå till för jag är inte ett dugg intresserad av hur motorn fungerar
tycker inte man borde behöva kunna sånt :/ Om jag får fel på lastbilen kommer jag nog inte kunna göra så mycket själv ändå så..... Men är väl bara att bita i hopp å plugga....
Lägger in bilder från böckerna klicka på dom så syns det lättare...






Dagens skämt så klart

Sexställningar

Engelsmannen, fransmannen och svensken står och diskuterar sexställningar.
- Jag gillar att ligga över så att jag kan se hennes vackra ansikte, sa Engelsmannen.
- Jag gillar att ligga under så att jag kan se hennes vackra bröst, sa Fransmannen.
- Jag gillar att ta henne bakifrån, sa Svensken.
- Men vad ser du då, frågade de andra.
- Ja det varierar, men senast så var det hockey...


1 kommentarer:

MammaSusan sa...

Är det nya kort på barnen?

Skicka en kommentar