BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

tisdag 13 januari 2009

Hejsan :)
I dag tränade jag igen :)
Var riktigt kul, men var nervös satt jag skulle få ännu mer ont i foten :/ men tror det gick bra.
Tog det väldigt lugnt och små joggade i stället för att springa på för fullt :)
Hoppas det inte kommer i möra bara så jag inte får ont då.
I dag ringde jag och skulle boka tid till tandläkaren :/ men är ju sådana vänte tider nu :/
så jag ringde runt och kollade lite å fick tid i feb på hagas folktandvård :)
Så hoppas dom är bra där. Skönt att gå i väg nu eftersom jag är borta 6 mån sen :)
Men tycker det är så obehagligt att gå dit :/ men men :D

I morgon ska jag te arbetsförmedlingen och träffa en tjej som har hand om utlandsjobb :)
Så jag hoppas jag kan få lite hjälp å bättre översikt hur det fungerar med skatter å allt sådant. Jag har hört å läst mycket olika, men hoppas dom har bättre koll.'
Annars blir det nog lugnt i möra :D

Ne dags att läsa lite teori innan jag kojsar :)
natti

0 kommentarer:

Skicka en kommentar