BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

tisdag 20 januari 2009

KBAB

Hejsan.
Snöade i morse när jag gick upp så det blev att ta bilen till körkolan i dag igen :)
Men i dag fick jag parkering lättare då det var mindre folk ute än i går hehe :)
Känns jätte bra att vi får teorilektioner för B kortet, fast det vi har gått igenom kan jag :)
Men skönt att gå igenom allt i gen :) har 3 lektioner kvar denna vecka och en lektion nästa vecka :) sen veckan efter den skall vi börja med C teorin *längtar*
gjorde lite data frågor på körskolan i dag :) det gick bra men vart lite irriterad då jag klarat en del tester hemma som inte visades där på datorn :/ men dom hade haft data fel så det kunde vara därför, så jag gjorde testena där så nu har jag inte så många test kvar :)
2 tror jag det är som jag har kvar :) så det känns bra :)


Efter jag var klar på körskolan gick jag te KBABs bovärds expedition och pratade med dom om vi kunde ta tillbaka uppsägningen, och det gick bra, men var tvungna att skicka lappen med våra namnteckningar sensat i dag så han har den i morgon.
Så det var skönt så nu är den lappen skickad :)

Nu ska jag lägga mig på soffan å slöa lite innan det är träning kl 19 :)
Hade kramas

0 kommentarer:

Skicka en kommentar