BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

onsdag 11 februari 2009

Onsdag kl 15:04

Hejsan :)
Nu har det kommit lite mera snö, ser så fint ut när man kollar ut å det är vitt å träden är vita :)
Synd bara att man ska nästan frysa ihjäl bara man öppnar dörren hehe.
dessa kort är från i måndags tror jag så nu har det kommit mera snö :)



Trafik vett?

I går när jag var på väg hem så var det fullt med änder på båda sidorna av vägen, bussen stod stilla å på övergångsstället trippade änderna förbi i en lång rad såg riktigt roligt ut då dom stod på varsin sida av vägen å väntade på att få gå över hehe :) han inte ta kort närdom gick över men fick en halv bild på några av dom.



I morse kl 7 hade jag min 3:dje körlektion.
var riktigt mörkt ute fast det är vitt av all snö.

Men det ljusnade fort. I dag körde jag till vidön Hammarö och fick vända där å det gick bra sen körde vi i stan å runt på gatorna sen åkte vi till ett bostads område där jag skulle backa igen.
Kör läraren gick ut denna gången också eftersom man ska det när det är på små gator,
Gick ganska bra men var riktigt svårt att se vart "vägen" var eftersom det var vitt överallt så jag svängde för tidigt så jag fick göra om men efter 3 dje försöket gick det bra men var riktigt svårt, svårare också eftersom läraren stod utanför bakom å kollade så inga bilar skulle komma :)
Var lättare att vända vid Hammarö fast han gick ut då med men då såg man ju "dikena" så det var lättare att se vart vägen var.


hehe men har bara 2 lektioner kvar sen ska jag kunna köra hehe Men körde inte på någon trottoar nu. Han tyckte nästan jag tog ut svängarna för mycket denna gången hehe :)
Var svårt att se exakt var bilen var på vägen då man inte kan ta hjälp av linjerna som syns i backspegeln, men läraren sade att ja ska köra på känsla å att jag sitter på hjulen hehe :) Men var säkert så början när jag lärde mig köra bil också :)



Var ganska mörkt hehe men där står bilen jag kör å väntar på mig hehe


På fredag ska jag ner till Malmö och spela innebandy cup Malmö open är då:)
Var meningen först att jag skulle vara hemma men ångrade mig å sen var det några som inte kunde så då tänkte jag att jag följer med då det var ont om folk :)
Har ju varit med alla andra gånger så varför inte nu :)
fast i år spelar jag för blixten i stället för hammaren hehe :)
Men har spelat för Blixten i snart ett år nu så :) Synd bara att jag är ensam tjej :(
Men grabbarna är så goa å snälla så så det är bra :)
Sista kuppen för ett tag nu då eftersom jag inte kan träna eller spela sen när jag jobbar i Norge.

Hade nu ska jag plugga inför morgondagen :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar