BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

måndag 9 februari 2009

Måndag kl15:17 -långt inlägg.....

Var ett tag sedan jag skrev nu :)
I lördags var vi ute å åt tahi mat på rud med Freddas släkt vi vart15 styckena det var riktigt kul, men där vi åt var det take away så det var inet så mycket till bord men vi fick pricis plats, men maten var riktigt god.
efter det gick vi till pizzerian/pubben bredvid och satte där å fortsatte med efeträtt å nåttatt dricka.
Så det var en väldigt trevlig kväll.
Lite bilder från kvällen.






Senare efter det gick jag å Fredda hem till Stefan å provade gitarr hero han köpte den med trummor till :)
Det var skit kul men lite svårt i början hehe :)
Sen spelade vi alla i hoppa så 2 spelade gittar å 1 spelade trummor sne fanns det så en kulnde sjunga också hehe :) Var skit kul :)
Några bilder från när vi spelade.



I dag har jag försökt att läsa så mycket jag orkar :)
Har snart läst ut B teori boken den "vanliga" på 300 sidor eller nått.
Har bara några få sidor kvar men var tvungen att ta e n kaffe paus för jag höll på att sommna :)
Sen ska jag läsa min teori bok den som är lättläst den är på knappt 200 sidor.
Sen måste jag läsa C teorin som är en gaffelpärm på över 300 sidor :(
Måste ju hinna läsa det å hinan plugga in det sista innan jag gör provet som snart är :S
Är ju denna veckan :) Men jag ska klarar det :) hoppas jag:)

Till helgen är det malmö open också :) innebandy såklart :)
vet intt om jag skall med ännu :( har sådan beslut ångest :/ vill verkligen med men vet inte om jag har råd för det kostar 400-500 å jag har inte så mycket pengar kvar nu efersom jag måste fixa bilen innan den 26 då det blir körföbud på den annars :(
Men ändå så är detta den "sista" kuppen jag kan vara med på innna jag börjar jobba för då kan jag inet spel aeller träna på 6 månader :(
Så jag är riktigt sugen på att följa med nu :) hmm måste räkna å se om jag har råd hihi :)
Sen den lördagen ska fredda å hans bror kolla å gerja med min bil byta styrled eller spindelleden å sen kolla vad det är för fel på handbromsen, men om jag är med när dom gör det så kan jag ändå inte göra så mycket ändå hmm.
nepp nu ska jag plugga vidare :)
hade :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar