BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

torsdag 26 februari 2009

Torsdag Kl 19:06

Hade uppkörning i dag kl8:15.
Men klarade mig tyvärr inte :(
började med att göra säkerhetskontrollen å det gick bra sen fick jag 2 frågor från funktions beskrivning å det var bromsarna och handbromsen.
det gick bra =)
Jag tyckte min körning gick jätte bra =) Körde riktigt bra.
men kuggade på att han tyckte inte jag anpassade hastigheten efter väglaget vid korsningarna eftersom det är halkigt :(
men jag tyckte jag körde väldigt lugnt å det är barmark så det är inte så halkigt :(
Men men får ta nya tag :)
Trodde ju inte det var det som skulle kugga mig om det var så att jag inte skulle klarar det. Trodde det skulle vara backningen då :) hehe men den klarade jag galant.

Så i dag har jag mest varit sur å lite små irriterad över att jag inte klarade mig.
Men vi var 5 st från diplom is som körde upp i dag och det var bara 1 som klarade sig , faktiskt lite skönt att det inte bara var jag som kuggade känns illa att säga så men det är sant :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar