BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

torsdag 12 februari 2009

Så Glad...

Torsdag kl 13:49

Klarade teorin för Lastbil i dag :)

Snacka om jag har varit nervös kunde knappt sova i natt :/ Sen vid 00-01 ringde stefan å berättade att hans morfar hade dött :( urs gick väldigt fort 3 timmar efter han fick reda på att han vart dålig dog han :( urs....

Men när kl var 7:30 sprätte jag upp å klädde på mig å borstade gaddarna sen åkte jag till stan där man skriver provet.
Var ganska lätta frågor men var nog också för att jag har pluggat som en gris hehe :)
Men skönt att det gav resultat. Är 60 frågor men 5 är test frågor så av 55 frågor ska man ha 44 rätt för godkänt å jag fick 55 så jag hade bara 4 fel hehe trodde jag ju inte :) 1 fråga av dom läste jag fel på :(
Men klarade mig i alla fall :)

Nu fixar jag käk för kl 15 ska ja vara hos tandläkaren :)
får skriva mera senare när jag har mer tid :)
kram

0 kommentarer:

Skicka en kommentar