BESÖKARE PÅ MIN BLOGG

tisdag 24 februari 2009

Tisdag Kl 19:36

I dag hade jag min 5 å "sista" körlektion.
Det gick mycket bättre denna gången än förra så det känns väldigt bra =)
Hoppas det känns lika bra på uppkörningen, Är riktigt nervös men ändå ganska lugn.
Då min kör skollärare säger att han tror på mig å att jag bara ska tänka på det han har sagt så kommer det gå bra =) Backade i dag å det gick bra så det känns också bra eftersom jag är nervös för det då man bara får en chans på sig å då ska det bli bra :)
Så nu gäller det att plugga in funkisen då man ska kunna förklara olika saker som luftens väg, bränsle systemet, handbroms, färdskrivare, lastsäkringmed mera :)
Kan det ganska bra tror jag men måste plugga på det så jag vet att jag kan det :)
Är ju snart dags för uppkörningen :/
Fredda har bjudit hem svärförälldrarna på tårta om jag klarar det :)
Hehe så jag hoppas jag gör det så det blir tårta :D
Annars får dte bli när jag har klarat det.
Skall börja jobba den 30 mars så jag har ju tills dess på mig att bli klar :)



Jo syrran utmanade mig på nått....

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dom. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!


1. Vad heter du? Sandra
2. Ett ord på fyra bokstäver: Snus
3. Flicknamn: Solvige
4. Pojknamn: Sten
5. Yrke: Sotare
6. Färg: Svart
7. Klädesplagg: Strumpa
8. Mat: Stinas kyckling
9. Sak i badrummet: Spray
10. Plats/stad: Sundsvall
11. En orsak att vara sen: Sen gångare
12. Något man skriker: Stick
13. Film: Sunes sommar
14. Något man dricker: Söt dricka
15. Band: Sonya alden
16. Djur: Spindel
17. Gatunamn:Skolvägen
18. Bil: Saab
19. Sång: Sommar och sol

Jag utmanar all som vill....

0 kommentarer:

Skicka en kommentar